Aku ade 1 benda nak di buat menjelang 2012 ni


Assalammualaikum..
haa, lame ek dah xbersua muke... uhuuu
sorry lah, dah lame a aku xupdate aku punye blog ni, 
mane x nyerr, kalau dah sibuk je memanjang.. huu...
plus, aku dah terminated aku punyer broadband...


sekarang ni aku dah ade balik, ahaha..
aku beli yang skmm punya, murah gak a..
rm25 per month, prepaid nyerr..


oke2, berbalik pada tajuk entry aku kali ni, aku ade 'something nak di buat pada tahun ni..
uuu, tapi... boring sangat a bagi sesiape yang xfaham...hee.. 
xpe a, nanti aku sorang jer yg faham oke..

selamat malam guys, aku nak g cuci motor ni..
persiapan untuk esok..
esok pagi aku ade konvoi LC Crew Sarawak..


konvoi ke Simunjan..
dan kat sane sok ade macam2 program..
1. pesta durian.
2. Autoshow.
3. dll

hahaha
oke lah.. nanti lewat pulak aku nak gi tidur.. selamat malam kengkawan..
assalammualaikum..! dan selamat tahun baru..! heee

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: