BANGUN KOMENG BANGUN

BANGUN KOMENG, BANGUN, BANGUN...!!!!
Hmm. Setiap hari yg aku lalui bersama rakan sebilik ku..
aku membenci saat itu. Dia seorang yg sensitif. Sensitive dgn apa di sekelilingnya..
walaupun bunyi vibrate hp nya. Dia akan cepat2 bangun.. ooo my gosh..!!! hmm..
Aku xtahu, kenapa aku susah sangat untuk bangun..
 hmm, aku dh pasang alarm hp 2. Jam loceng 1..
maseh xbgn pada masa aku setkan alarm tu..! huuu..
sedih a.. setiap hari aku bersahur lambat.. xsuke a.
Sebab aku nak lebih bersedia untuk menenmpuhi hari esok...


Semalam before tido, aku dah pesan kat dia..
Afiq, esok bangunkan aku oke.. pukul4..
Aku nak pergi cafe lahh.. makan makan dan makan..
“”Oke2.. setkan alarm..””
Itu lah yg dia cakap kat aku..
Bangun2 je, dh tengok jam pukol5.. huh..!


I HATE YOU..!!!
Kalau aku jenis seorang yg cepat bgn. Aku xmengharapkan engkau lah..
Bukan mengharapkan engkau.. tapi minta tolong kau bangunkan aku je
Usaha ke 2 untuk aku bangun..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: