Raya yg xbermakna..NAMUN..


Huh.. bermakna ke..?
Aha... first thing first, aku nak ucap, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..!
Kepada yg beragama islam dan yg tamat penuh puasanyaa.. hee..

Oke2, enough2 dengan introduction. Haha..
Bagi aku, raya tahun ni memang x bermakna..
Mana x nya.. raya ke3 dah xdapat nak beraya..huhu.. bored..!

Macam ni, my dad is the pengerusi for the football tournament at kpg SAMBIR. Hee
So, kerja dialah yg nak cepatkan game tu start. B4 that, keluarga kami org susah.. so, every year after raya kampong sambir buat game bola, dan every year jugaklah kami sekeluarga buat bisnes kt tepi padang tu, jual air, brg2 goreng dan sebagainya.. 

Alhamdulillah, kalau xhujan.. memang gempaklah jualan kami sekeluarga.. dan football tournament tu start pada raya ke3.. huhu...

Tu lah yg aku mksudkan x bermakna raya pada tahun ini.. hmm
Dahla x pergi beli apa2 pakaian persalinan sempena raya. Huhu.. 


tapi xpe, nasib lah ada LC135 aku yg menemani raya aku, walaupun aku xpuas berjalan raya bersama rakan pada tahun ini, namun aku puas dapat menunggang kenderaan sendiri. Hihihi....Pada raya pertama aku ada shoot sikit. Nak tengok x..? nahhh...

Yerr, memang terbaiklahhh



Amacam..? Garang x... ahaha




SELAMAT HARI RAYA..! Hee.. I LOVE MY 135LC



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: